JAK REKLAMOVAT

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami - viz obchodní podmínky na tomto webu. 
 

Postup reklamace:

V první řadě pokud Vám v objednávce něco chybí, zjistili jste závadu, nebo máte další dotazy napište nám na: e-shop@microware.eu 
Rádi se s vámi domluvíme na dalším postupu řešení požadavku. 

  • Reklamované produkty zašlete nebo osobně přineste
  • Osobní převzetí pouze po telefonické domluvě
  • Při zasílání balíku je nutné zadat přepravci i email a tel. kontakt na nás
  • Upozorňujeme, že Zásilkovna i při doručení na adresu, ukládá zásilky v různých externích pobočkách a zásilka se k nám tedy nedostane.

E-shop je na adrese:
Microware spol. s r.o.
Na Mokřině 17,
130 00 Praha 3

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup reklamace na Slovensku:

  • Máte možnost zaslat dvěma způsoby. 
    a) zašlete poštou nebo doneste osobně na naši adresu, viz postup pro ČR,

    nebo

    b) využijte naši reklamační službu - zdarma 

 Princip fungování reklamační služby na Slovensku:

  1. Kontaktujte nás emailem a my vám vygenerujeme zdarma přepravní štítek, který si vytisknete a nalepíte na balíček. 

  2. Zásilku následně odevzdejte na kterékoli pobočce Zásielkovňa.sk (seznam poboček https://www.zasielkovna.sk/pobocky).
    (Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne).

  3. Pokud nemáte v dosahu pobočku Zásilkovny zašlete jednoduše zásilku místní poštou na tuto adresu Zásilkovny.
    Pozor zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. 

    Zásielkovňa.sk
    ID e-shopu: 97926408
    Kopčianska 92/A 
    Bratislava 851 01

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup vrácení / výměny zboží:

  • Na odstoupení od smlouvy má Spotřebitel 14 dní od zakoupení.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní.
  • Zboží odešlete vždy včetně původního obalu a především příslušenství (kompletní obsah krabičky), tak jak bylo nové. Např. ochranné fólie displejů, nebo kryty jsou součástí produktu a jejich odstranění může vést k nekompletnosti. 
  • Dále postupujte podobně jako u reklamace, tedy dodáním na naši adresu provozovny Praha 3.
  • Pro možnost vrácení peněz je třeba dodat číslo bankovního účtu.

 

Na co si dát pozor, nebo kdy zboží není možné vrátit:

  • Produkt nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Produkt si můžete běžným způsobem prohlédnout nebo vyzkoušet. V případě, že provedete montáž produktu, není již možné produkt vracet. Toto se týká především zapojením do nekompatibilních systémů, kde může dojít k poškození produktu neodborným zapojením.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.

 

Můžete využít také následujícího formuláře.

Formular_Pro_Odstoupeni_Od_Smlouvy DOC

Formular_Pro_Odstoupeni_Od_Smlouvy PDF

Formular_Pro_Uplatneni_Reklamace DOC

Formular_Pro_Uplatneni_Reklamace PDF