JAK REKLAMOVAT

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami - viz obchodní podmínky na tomto webu. 
 

Postup reklamace:

  • Reklamované produkty zašlete nebo osobně přineste
  • Osobní převzetí pouze po telefonické domluvě
  • Při zasílání balíku je nutné zadat přepravci i email a tel. kontakt na nás
  • Upozorňujeme, že Zásilkovna i při doručení na adresu, ukládá zásilky v různých externích pobočkách a zásilka se k nám tedy nedostane.

E-shop je na adrese:
Microware spol. s r.o.
Na Mokřině 17,
130 00 Praha 3

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup reklamace na Slovensku:

  • Máte možnost zaslat dvěma způsoby. 
    a) zašlete poštou nebo doneste osobně na naši adresu, viz postup pro ČR,

    nebo

    b) využijte naši reklamační službu - zdarma 

 Princip fungování reklamační služby na Slovensku:

  1. Kontaktujte nás emailem a my vám vygenerujeme zdarma přepravní štítek, který si vytisknete a nalepíte na balíček. 

  2. Zásilku následně odevzdejte na kterékoli pobočce Zásielkovňa.sk (seznam poboček https://www.zasielkovna.sk/pobocky).
    (Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne).

  3. Pokud nemáte v dosahu pobočku Zásilkovny zašlete jednoduše zásilku místní poštou na tuto adresu Zásilkovny.
    Pozor zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. 

    Zásielkovňa.sk
    ID e-shopu: 97926408
    Kopčianska 92/A 
    Bratislava 851 01

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup vrácení / výměny zboží:

  • Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní od zakoupení.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a kompletní obsahu krabičky. Obal (krabička a výstelka) sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, ale uděláte nám tím radost a ulehčíte práci :-) Ochranné fólie, nebo kryty jsou však součástí produktu a jejich odstranění může vést k nekompletnosti. 
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Dále postupujte podobně jako u reklamace.

 

Můžete využít také následujícího formuláře.

Formular_Pro_Odstoupeni_Od_Smlouvy DOC

Formular_Pro_Odstoupeni_Od_Smlouvy PDF

Formular_Pro_Uplatneni_Reklamace DOC

Formular_Pro_Uplatneni_Reklamace PDF

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení