JAK REKLAMOVAT

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami - viz obchodní podmínky na tomto webu. 
 

Postup reklamace v ČR:

  • Reklamované produkty zašlete poštou nebo osobně přineste (osobní převzetí pouze po telefonické domluvě).

E-shop i naše sídlo je na adrese:
Microware spol. s r.o.
Vinohradská 77, 12000 Praha 2

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup reklamace na Slovensku:

  • Máte možnost zaslat dvěma způsoby. 
    a) zašlete poštou nebo doneste osobně na naši adresu, viz postup pro ČR,

    nebo

    b) využijte naši reklamační službu - zdarma 

 Princip fungování reklamační služby na Slovensku:

  1. Kontaktujte nás emailem a my vám vygenerujeme zdarma přepravní štítek, který si vytisknete a nalepíte na balíček. 

  2. Zásilku následně odevzdejte na kterékoli pobočce Zásielkovňa.sk (seznam poboček https://www.zasielkovna.sk/pobocky).
    (Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne).

  3. Pokud nemáte v dosahu pobočku Zásilkovny zašlete jednoduše zásilku místní poštou na tuto adresu Zásilkovny.
    Pozor zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. 

    Zásielkovňa.skMuchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup vrácení / výměny zboží:

  • Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní od zakoupení.
  • Pokud jste zakoupili nevhodný typ přístroje, vyměníme vám rádi za správný typ. 
  • Prosíme o vrácení v původním obalu, ideálně nepoužité zboží. Poškozené zboží nemusí být přijato zpět. 
  • Dále postupujte podobně jako u reklamace.

 

 

Můžete využít také následujícího formuláře.

Formulář_Pro_Odstoupení_Od_Smlouvy PDF

Formulář_Pro_Odstoupení_Od_Smlouvy DOC

Formulář Pro_Uplatnění_Reklamace PDF

Formulář_Pro_Uplatnění_Reklamace DOC