Reklamace nebo odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami - viz obchodní podmínky na tomto webu.
Postup reklamace:
- Reklamované produkty zašlete nebo osobně přineste
- Osobní převzetí pouze po telefonické domluvě
- Při zasílání balíku je nutné zadat přepravci i email a tel. kontakt na nás
- Upozorňujeme, že Zásilkovna i při doručení na adresu, ukládá zásilky v různých externích pobočkách a zásilka se k nám tedy nedostane.
E-shop je na adrese:
Microware spol. s r.o.
Na Mokřině 17,
130 00 Praha 3
- Přiložte prosím fakturu.
- Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu.
- Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána.
Postup reklamace na Slovensku:
- Máte možnost zaslat dvěma způsoby.
a) zašlete poštou nebo doneste osobně na naši adresu, viz postup pro ČR,
nebo
b) využijte naši reklamační službu - zdarma
Princip fungování reklamační služby na Slovensku:
- Kontaktujte nás emailem a my vám vygenerujeme zdarma přepravní štítek, který si vytisknete a nalepíte na balíček.
- Zásilku následně odevzdejte na kterékoli pobočce Zásielkovňa.sk (seznam poboček https://www.zasielkovna.sk/pobocky).
(Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne). - Pokud nemáte v dosahu pobočku Zásilkovny zašlete jednoduše zásilku místní poštou na tuto adresu Zásilkovny.
Pozor zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení.
Zásielkovňa.sk
ID e-shopu: 97926408
Kopčianska 92/A
Bratislava 851 01
- Přiložte prosím fakturu.
- Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu.
- Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána.
Postup vrácení / výměny zboží:
- Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní od zakoupení.
- Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
- Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a kompletní obsahu krabičky. Obal (krabička a výstelka) sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, ale uděláte nám tím radost a ulehčíte práci :-) Ochranné fólie, nebo kryty jsou však součástí produktu a jejich odstranění může vést k nekompletnosti.
- Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
- Dále postupujte podobně jako u reklamace.
Můžete využít také následujícího formuláře.
Formular_Pro_Odstoupeni_Od_Smlouvy DOC
Formular_Pro_Odstoupeni_Od_Smlouvy PDF