JAK REKLAMOVAT

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami - viz obchodní podmínky na tomto webu. 
 

Postup reklamace:

V první řadě pokud Vám v objednávce něco chybí, zjistili jste závadu, nebo máte další dotazy napište nám na: e-shop@microware.eu 
Rádi se s vámi domluvíme na dalším postupu řešení požadavku. 

  • Reklamované produkty zašlete nebo osobně přineste
  • Osobní převzetí pouze po telefonické domluvě
  • Při zasílání balíku je nutné zadat přepravci i email a tel. kontakt na nás
  • Upozorňujeme, že Zásilkovna neumí doručit balíček na naši adresu, tímto způsobem se k nám nemusí zásilka vůbec dostat a zůstane nedoručená. Využijte prosím jiný způsob přepravy. 

E-shop je na adrese:
Microware spol. s r.o.
Na Mokřině 17,
130 00 Praha 3

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 
Můžete využít také následujícího formuláře.
 

Postup reklamace na Slovensku:

  • Máte možnost zaslat dvěma způsoby. 
    a) zašlete poštou nebo doneste osobně na naši adresu, viz postup pro ČR,

    nebo

    b) využijte naši reklamační službu - zdarma 

 Princip fungování reklamační služby na Slovensku:

  1. Kontaktujte nás emailem a my vám vygenerujeme zdarma přepravní štítek, který si vytisknete a nalepíte na balíček. 

  2. Zásilku následně odevzdejte na kterékoli pobočce Zásielkovňa.sk (seznam poboček https://www.zasielkovna.sk/pobocky).
    (Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne).

  3. Pokud nemáte v dosahu pobočku Zásilkovny zašlete jednoduše zásilku místní poštou na tuto adresu Zásilkovny.
    Pozor zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. 

    Zásielkovňa.sk
    ID e-shopu: 97926408
    Kopčianska 92/A 
    Bratislava 851 01

  • Přiložte prosím fakturu.
  • Uveďte důvod reklamace, a další náležitosti, popište podrobně závadu. 
  • Před reklamací si prosím zkontrolujte, zda závada nemůže být na straně nesprávného zapojení, nebo špatného pochopení funkce zařízení. Pokud se závada neprojeví, nebude uznána. 

 

Postup vrácení / výměny zboží:

  • Na odstoupení od smlouvy má Spotřebitel 14 dní od zakoupení.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní.
  • Zboží odešlete vždy včetně původního obalu a především příslušenství (kompletní obsah krabičky), tak jak bylo nové. Např. ochranné fólie displejů, nebo kryty jsou součástí produktu a jejich odstranění může vést k nekompletnosti. 
  • Pro možnost vrácení peněz je třeba dodat číslo bankovního účtu.

Na co si dát pozor, nebo kdy zboží není možné vrátit:

  • Produkt nesmí jevit známky opotřebení či poškození. 
  • Produkt si můžete běžným způsobem prohlédnout nebo vyzkoušet. V případě, že provedete montáž produktu, není již možné produkt vracet. Toto se týká především zapojením do nekompatibilních systémů, kde může dojít k poškození produktu neodborným zapojením.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.
  • Na odstoupení od smlouvy má nárok pouze Spotřebitel.
  • ZAKÁZKOVÉ produkty, které jsou dodány na míru a na zakázku pro konkrétního zákazníka není možné vracet.

 Přeprava:

  • Produkty zašlete na adresu provozovny
  • Upozorňujeme, že Zásilkovna po zkušenostech neumí doručit balíček na naši adresu, tímto způsobem se k nám nemusí zásilka vůbec dostat a zůstane nedoručená. Využijte prosím jiný způsob přepravy. 

E-shop je na adrese:
Microware spol. s r.o.
Na Mokřině 17,
130 00 Praha 3

Můžete využít také následujícího formuláře.