Hodnocení obchodu
Vážený zákazníku, děkujeme za objednávku. Dodací lhůta je uvedena - naskladnění do týdne a tak se přesně stalo. 7 den bylo expedováno. Můžete se opětovně podívat na naše stránky. Ohledně zásilky zasíláme vždy trasovací číslo balíčku.
Vážený zákazníku, děkujeme za objednávku.
Vážený zákazníku, děkujeme za objednávku.
Dobrý obchod doporučuji.
Náhradní sluchátko i šňůra k domácímu telefonu Videx dorazily v naprostém pořádku a bleskově. Jsme naprosto spokojení jak s nabídkou eshopu, tak i okamžitým zasláním vybraného zboží. Vše funguje, je to super.
Vážený zákazníku, děkujeme za objednávku a jsme rádi, že je vše podle vašich představ.
Rychlé dodání, doporučuji
V pořádku.
Rychlé doručení.
Dobrý den, dotazník zasílá automaticky partner Heureka. Doručení není v naší správě. Někdy se to bohužel stane. Děkujeme za pochopení i za objednávku.
Doručeno do druhého dne po objednání.
Vážený zákazníku.
Pokud jste obdržel jiný produkt prosím kontaktujte nás. Vrátíme Vám peníze a produkt zpět zasílat není třeba. Omlouváme se za vzniklé potíže.
Velmi rychlé dodání
Prodávající je povinen poskytnout bezvadnou věc a umožnit její užívání ke smluvenému/spravedlivě očekávanému účelu. K tomuto užívání, zvláště u technicky náročnějších věcí, dochází právě na základě podrobných návodů. Ty je prodávající povinen poskytnout mj. na základě ustanovení § 9 a 10 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a to v českém jazyce, v souladu s § 11 tohoto zákona.
Vážený zákazníku. Mrzí nás vzniklá situace. Tak jak uvádíte zákonné podmínky jsme splnili. Proto pokud je manuál z vašeho pohledu nedostatečný, nabídli jsme Vám možnost vrácení zboží navíc včetně proplacení poštovného. Naše společnost provádí odborné montáže komunikačních systémů, proto víme, že montáž některých zařízení vyžaduje pokročilejší znalosti. I proto má zákazník možnost odstoupit od smlouvy, která však v tomto případě nebyla využita.
Cena
pán,podnikatel vy aktivne reagovat na vzniklou situaci.A pomoc poradit,zaslat.
Doporučuji.
Zboží mělo být skladem, objednáno 15.4., balík přišel 24.4.
Vážený zákazníku, omlouváme se za komplikace. Fakturu zasíláme automaticky na udaný email při expedici. Návod je rovněž ke stažení přímo na e-shopu u produktu. Některé manuály jsou výhradně v PDF z důvodu počtu stran. Produkty expedujeme tentýž den při objednávce do 10:00. U vaší objednávky došlo ke zpoždění expedice o den. Následovaly 4 dny pracovního volna, což vedlo k delšímu doručení přepravcem. Jen nám to velmi líto a ještě jednou se omlouváme.