Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den, dotazník zasílá automaticky partner Heureka. Doručení není v naší správě. Někdy se to bohužel stane. Děkujeme za pochopení i za objednávku.
Doručeno do druhého dne po objednání.
(Administrátor)
Vážený zákazníku.
Pokud jste obdržel jiný produkt prosím kontaktujte nás. Vrátíme Vám peníze a produkt zpět zasílat není třeba. Omlouváme se za vzniklé potíže.
Velmi rychlé dodání
Prodávající je povinen poskytnout bezvadnou věc a umožnit její užívání ke smluvenému/spravedlivě očekávanému účelu. K tomuto užívání, zvláště u technicky náročnějších věcí, dochází právě na základě podrobných návodů. Ty je prodávající povinen poskytnout mj. na základě ustanovení § 9 a 10 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a to v českém jazyce, v souladu s § 11 tohoto zákona.
(Administrátor)
Vážený zákazníku. Mrzí nás vzniklá situace. Tak jak uvádíte zákonné podmínky jsme splnili. Proto pokud je manuál z vašeho pohledu nedostatečný, nabídli jsme Vám možnost vrácení zboží navíc včetně proplacení poštovného. Naše společnost provádí odborné montáže komunikačních systémů, proto víme, že montáž některých zařízení vyžaduje pokročilejší znalosti. I proto má zákazník možnost odstoupit od smlouvy, která však v tomto případě nebyla využita.
Cena
pán,podnikatel vy aktivne reagovat na vzniklou situaci.A pomoc poradit,zaslat.
Doporučuji.
Zboží mělo být skladem, objednáno 15.4., balík přišel 24.4.
(Administrátor)
Vážený zákazníku, omlouváme se za komplikace. Fakturu zasíláme automaticky na udaný email při expedici. Návod je rovněž ke stažení přímo na e-shopu u produktu. Některé manuály jsou výhradně v PDF z důvodu počtu stran. Produkty expedujeme tentýž den při objednávce do 10:00. U vaší objednávky došlo ke zpoždění expedice o den. Následovaly 4 dny pracovního volna, což vedlo k delšímu doručení přepravcem. Jen nám to velmi líto a ještě jednou se omlouváme.
Super. Rychle a dobře.
Objednané zboží mi nedodali z důvodu uvedení špatné ceny (tzn nízké, rozdíl 9000,-CZK) i přes potvrzení objednávky . Je to jejich omyl přesto odstoupili od smlouvy na což neměli právo....
(Administrátor)
Vážený zákazníku. Nabídli jsme Vám nadstandardní slevu 30% (4000,- Kč) za požadovaný produkt. Cenu nižší o téměř 70% (cca 9000,- Kč), kterou jste požadoval bohužel nejsme schopni poskytnout. Omlouváme se, že jsme Vás neuspokojili, přestože je pro nás spokojenost našeho zákazníka prioritou.
Rychlé vyřízení.
při objednání zboží skladem 1-2 dny, skutečnost 10dní
(Administrátor)
Vážený zákazníku. Omlouváme se za prodlevu dodání. U Vámi zakoupeného produktu jsme pro jistotu změnili termín dodání, aby se podobná situace již neopakovala.
Zboží nebylo skladem proto jsem na balíček čekala déle. Jinak za mě vše v naprostém pořádku.
Doporučuji...